Преса

Давня історія – новий погляд
У Київській академічній майстерні театрального мистецтва «Сузір’я» молодий колектив «Гайдамаки ХХІ ст.» нещодавно представив виставу за твором Лесі Українки «На полі крові». Показ спектаклю відбувся у рамках проекту «Заявка на успіх». За словами керівника проекту, народного артиста України Ол...
28/04/2017, CultUA.media
Незручні теми
Роздуми після перегляду резонансних вистав про наркоманію, гомосексуальність і евтаназію Наповнення життя змістом — чи не найважливіша проблема сучасної людини. Здатність людства долати проблеми щодо виживання загострили як ніколи питання про його сенс. Зручні пристрої задля полегшення умов праці возвели у ранг доленосног...
21/04/2017, Газета ”День” №70-71, (2017)
Застрелитися бракує часу
Перехід на контрактну систему за розробленим комітетом Верховної Ради України з питань культури законом не витримує випробування актуальним театром Ухвалювати недосконалі закони абсолютно нормально. Практика їх має вдосконалювати. Питання полягає лише у здатності законотворця оперативно констатувати, діагностувати і прогнозувати ре...
11/04/2017, Газета ”День” №64, (2017)
Пілігрими прекрасного
Французька весна розпочалася вуличним шоу «Галілео» Стіни священної Софії Київської розквітають візерунками. Німа дзвіниця собору надихається музикою шалених дзвонів, у повітрі над площею літають... янголи, з небес посипаючи люд пір’ям прихильності. І все це не сон, а калейдоскоп спогадів про перші кроки весни у Киє...
04/04/2017, Газета ”День” №58, (2017)
Таємниці жіночої логіки
Київська академічна майстерня театрального мистецтва «Сузір’я» люб’язно надає свої театральні майданчики для молодих режисерів та акторів.  Нещодавно в рамках проекту «Заявка на успіх» тут представили виставу «Випадок у дамській кімнаті», створену за трагікомедією відомої австрійської письменниці...
03/04/2017, CultUA.media 03.04.2017
В столиці нагородили переможців театральної премії «Київська пектораль»
«Пектораль» віншує висоту почуттів, глибину осмислень, яскравість висловлювань, при цьому ніколи не зводячи потужність мистецького пошуку до однозначності змагань. Ювілейна церемонія вперше відбулася в Колонній залі Київської мерії. На неї запросили митців, які були лауреатами премії у різні роки, театральну громадськість. &laq...
28/03/2017, Газета ”День” 28.03.2017
«Київській пекторалі» -25!
Нагадаємо, Міжнародний день театру відзначається щорічно 27 березня. Це не просто професійне свято митців сцени, це свято мільйонів глядачів.  День театру був встановлений у 1961 році IX конгресом Міжнародного інституту театру (МІТ). Цього дня у нашій столиці відбувається «Київська пектораль», яка відзначатиме своє 25-річчя. Нині ц...
27/03/2017, Газета ”День” 28.03.2017. «Культура»
Вічно молоде чудо!
«Пектораль» віншує висоту почуттів, глибину осмислень, яскравість висловлювань, при цьому ніколи не зводячи потужність мистецького пошуку до однозначності змагань. Ювілейна церемонія вперше відбулася в Колонній залі Київської мерії. На неї запросили митців, які були лауреатами премії у різні роки, театральну громадськість. &laq...
27/03/2017, Газета ”День” №53, (2017)
Наодинці з Богом театру
17 березня Сергію Данченку виповнилося б 80 Віра в Бога — єдиний абсолютний доказ його існування. Жива присутність Сергія Володимировича Данченка в театральному сьогоденні стверджується не болем втрати, який не загоюється з роками, а усвідомленням божественності його «Я», яке накриває кожного, хто шукає співзвуччя себе з театро...
15/03/2017, Газета ”День” №44, (2017)
Легенда про піаніста
Зазвичай постановки художніх керівників театрів визначають творче обличчя цих театральних колективів. А сучасним обличчям Київської академічної майстерні театрального мистецтва «Сузір'я» напевне можна вважати спектакль «Новеченто. 1900», створений народним артистом України Олексієм Кужельним за театральним моно...
03/03/2017, CultUA.media Культура.
Музика повертає до життя
У Центральному будинку офіцерів Збройних Сил України представили виставу «Надзвичайна історія звичайної акторки», що є спільною роботою драматурга Юлії Максименко та компанії Migushyf. Компанія планує займатисятеатральними та кінопроектами, а цією виставою заявила про своє відкриття. Вистава створена за п’єсою Юлії Ма...
02/03/2017, Культура.CultUA.media
Психологічно-емоційний «трансформер»
Нова робота режисера Катерини Степанкової не залишить байдужими глядачів бо вона підіймає  дуже болючу для нас сьогодні тему — повернення бійців після війни... І хоча події п’єси німецького письменника Карла Ветлінгера «Чи відомий вам Чумацький шлях» відбуваються більше  ста років тому — після Першої св...
17/02/2017, Газета ”День” №28-29, (2017)
Смужка життя в океані
Репертуар мікросцени Київської академічної майстерні театрального мистецтва «Сузір’я» нещодавно поповнився виставою «Віслюк повинен бути худим», яку поставила молода режисерка Валерія Федотова за повістю російського письменника і емігранта Сергія Довлатова (1941 – 1990). Як стверджують критики, худ...
16/02/2017, Культ UA
Одна любов і «Три товариші», або Життя після війни
Національний театр ім. І. Франка вперше звернувся до творчості Еріха Марія Ремарка (1898—1970) Найгучніша варшавська прем’єра цього сезону «Матінка Кураж та її діти» за Б. Брехтом режисера Міхала Зарака у Театрі Narodоwy і нова вистава франківців «Три товариша» за Е. М. Ремарком у постановці Ю...
12/01/2017, Газета ”День” №2, (2017)
Подорож у сімдесяті
У останні роки все впевненіше про себе заявляє творча молодь, що починає займати своє місце в українськомутеатральному просторі. Серед молодих обдарувань особливу увагу привертають цьогорічні випускники Київського національного університету театру, кіно і телебаченняімені І. К. Карпенка-Карого, що закінчили курс Народного артиста України Миколи Руш...
10/01/2017, CultUA.media
«Антигерой – позірне українство»
Війна змушує нас визначитися відносно того, яку державу ми хочемо побудувати. Вже майже три роки війна для нас — це жорстокий і прискіпливий екзаменатор, навіть певною мірою час одкровення. Розкручені ідоли стали розчаруванням. Терміни на кшталт «боротьба з корупцією» та «необхідність реформ» вицвіли від відсутності ко...
05/01/2017, Новорічна анкета «Дня» (2017) Культура
Прийшов, побачив, просльозився
Третій рік поспіль, як центр новорічних свят у столиці України перенесено з майдану Незалежності на Софійську площу Перше місце свою остаточну назву закріпило вагомими подіями новітньої історії нашої Батьківщини. Водночас  підтвердило репутацію майданів як форми політичної загрози. Якщо вслуховуватись у слова і вірити у їх магічну ...
22/12/2016, Газета ”День” №234, (2016)
Хроном Шекспіра із Полонини
У Києві львів’яни представили перше сценічне прочитання маловідомої в Україні п’єси класика «Зимова казка» Британська Рада в Україні зініціювала першу постановку в нашій країні шекспірівської «Зимової казки» на сцені Львівського академічного театру ім. Леся Курбаса. Трембіти, мушлі, запальний аркан...
21/12/2016, Газета ”День” №233, (2016)
Ночі з видом на... люстру
Про новації «Київської Пекторалі-2016» Радянський лозунг часів розвинутого ідіотизму: «Економіка повинна бути економною» — втілився в гангстерських платіжках за опалення, світло і газ. Болгари сміються зі скупості своїх співвітчизників із Габрово, які, читаючи книжку, вимикають світло на момент перегортання ст...
08/12/2016, Газета ”День” №224, (2016)
Крем для одягу
У студентські роки мені доручили підготувати привітання до ювілею знаної актриси. Ми вигадали гру з вішаками, які заявляли створені нею образи, а на фінал ставали калейдоскопом побажань нових ролей. Керівник курсу і мій перший учитель Михайло Рудін похвалив нас за фантазію, іронічно додавши, що найстрашніше, коли про актора кажуть «вішак для ...
02/12/2016, Газета ”День”: №220-221, (2016)
У кожного свій бар'єр
Мік­ро­сце­на Ки­їв­ської ака­де­міч­ної май­стер­ні те­ат­раль­но­го мис­тец­тва «Су­зір’я» вже не пер­ший рік є твор­чим май­дан­чи­ком, на яко­му ви­про­бо­ву­ють свої си­ли мо­ло­ді ук­ра­їн­ськ...
02/12/2016, Демократична Україна
Легка музика – справа серйозна!
Як «Графиня Маріца» об’єднала українців із угорцями Прем’єра «Графині Маріци» І. Кальмана у Київському національному театрі оперети не просто свято музики, яке стверджує оптимістичність вище за будь-які складнощі життя. В рік 60-річчя Угорської революції — це привітальний жест украї...
18/11/2016, Газета ”День”: №210-211, (2016)
«Помру за тебе, й того буде мало...»
Нове сценічне прочитання «Берестечка» Ліни Костенко Майстерня українського театру «ҐЕРЦЬ» назвою своєю одразу народжує питання, про який, власне, двобій йдеться. Між театром і глядачем, між режисером і акторами, між постановчою групою і автором обраного літературного твору? До честі керівника театру Данила С...
17/11/2016, Газета ”День”: №209, (2016)
Історія, в яку не повірили
Лю­би­те­лі мо­но­ви­став не­що­дав­но от­ри­ма­ли чу­до­вий по­да­ру­нок. Акт­ри­са і ре­жи­сер Іри­на Мель­ник по­ста­ви­ла у Ки­їв­ській ака­де­міч­ній май­стер­ні те­ат­раль­но­го мис­тец­...
24/10/2016, Демократична Україна 2016_жовтень 24, понеділок
Кожен смертний, в сукупності люди - вічні
            Якось я застав Сергія Володимировича Данченка застиглим у спогляданні електронного годинника. «Який страшний винахід, - сказав він. - На чорному табло пульсує смерть часу замість ствердження на циферблаті його вічного руху по колу.      Справді, думаючи про смерть, як про майбут...
08/10/2016, Газета ”День” №183, (2016)