Преса
Хто боїться «Дядю Ваню»?
Комедія А. П. Чехова у постановці Тумінаса виявилася трагедією служіння, що переходить у рабство, яке кумира перетворює на диктатора До вельмишановних співгромадян театрального співтовариства звернені одкровення, захват, замилування й прикрості, трепет співпереживання, що опанували мною на показі чеховського «Дяді Вані» поставленог...
16/06/2010, ”День” №103
«Коли до губ твоїх лишається півподиху...»
Виставу «Момент кохання» уТеатрі «Сузір’я» поставили як слідчий експеримент Афішу Театру «Сузір’я» запрудило кохання у всіх його проявах. Почуття, завдяки якому людство продовжує свою еволюцію, не лише закладено в сюжет більшості вистав — воно почало вибиратися назовні й сьогодні присутнє в н...
15/06/2010, Україна молода № 107 Олтаржевська Людмила
Мить життя
У Майстерні театрального мистецтва “Сузір’я” поставили виставу “Момент кохання” за оповіданням Володимира Винниченка “Момент”. Режисером-постановником є актор Театру ім. І. Франка Тарас Жирко, який вже спробував себе у режисурі на рідній сцені. Ця моновистава у “Сузір’ї” є другою постанов...
03/06/2010, ”День” №94 Варварич Олена
Созвездие любви
В театре “Сузір’я” состоялась премьера спектакля “Момент любви” Врез: Событие приурочено к слету Международной организации “Женщины III тысячелетия”. Дамам, добившимся успехов в карьере, вручили альбом с фотографиями победительниц конкурса, а на десерт показали спектакль “Момент любви”, созданны...
25/05/2010, ”Известия в Украине” № 91 Лилиана Фесенко
Один офіс, п’ять фіналів і життя за вікном
Чехівські імпровізації в студії «Паріс» Тільки політична доктрина зробила для населення Радянського Союзу кращим французьким письменником Анрі Барбюса, а китайським Лу Сіня. Схоже, вона ж не зробила 150-річчя від дня народження великого Чехова хоч скільки-небудь значущою подією в Україні. І все ж таки хоч не в січні, а в бе...
15/04/2010, ”День” №66
Мій Театр Франка
Про родову особливість франківців, які в суботу відсвяткували ювілей свого театру Ордени, медалі, почесті, винагороди та дві квартири, вручені в ювілей Українського національного академічного театру імені Івана Франка його служителям, — це визнання від влади. І хоч би яким приємним воно було, але не може порівнятися з визнанням найвищим &m...
30/03/2010, ”День” №55
Театральний материк У «Срібному острові» всім кризам на зло — прем’єра
«Детектор брехні» Василя Сигарєва — хіт російських театрів уже кілька сезонів. Уперше в Україні цю п’єсу поставила керівник театру Людмила Лимар, у виставі грають Тамара Антропова, Дмитро Ніжельський, Михайло Герасимчук. Відшукати на театральній мапі, в газетних або будь-яких інших медіа інформацію про театр із такою романт...
17/03/2010, ”День” №46
Трагедія, або Пісня... козла.
Про суть театру читайте в книжці Олександра Клековкіна Первинне значення слів, таємний зміст прислів’їв та казок, становлення термінів — інколи видаються вузликами й ниточками мовного килима людства. Щоправда, можливо, це поки що килимок для комп’ютерної миші, бо інакше чому ми не маємо виразного діалогу із всесвітом...
03/03/2010, ”День” №37
Далеко не совершенный Чарли
Событие: актерская премьера театра «Сузирья» — постановка Льва «Хохлова» Сомова «Совершенный Чарли» Навеянное настроение: нехороший привкус пластмассы на зубах Если на спектакле вы, запрокинув голову, с интересом изучаете золотистое мерцание пылинок в ...
15/02/2010, theatre театральный портал
Iз душею й без розуму
Нову виставу поставив режисер Лев Сомов. Київським глядачам він відомий як актор Театру драми і комедії на Лівому березі Дніпра; а на сцені «Сузір’я поставив знакову виставу – “Гіркий роман”: про взаємини двох відомих історичних осіб – поета Сергія Єсеніна та танцівниці Айседори Дункан, у якій Сомов зіграв роль п...
10/12/2009, День №224 Олена Варварич
”Довершений Чарлі”. Написати, поставити, зіграти
Актор Лев Сомов вважає, що акторська професія – це порожня сумка, яку артисти мають постійно наповнювати знаннями, досвідом, переживаннями та іншими дуже потрібними для цієї справи речами. Слідкуючи за кар’єрою одного з провідних акторів Театру драми і комедії на Лівому березі, можна стверджувати напевне, що особистий багаж Сомова може ...
08/12/2009, ”Україна молода” № 229 Людмила Олтаржевська
Гонор польського фестивалю
Директори багатьох театральних фестивалів приїхали до Вроцлава прямо з “Тбіліського Шоу-кейса” (виставка-продаж) вистав театрів Грузії, які напевно прикрасять фестивальні програми подальших 2-3 років. На жаль, в Україні просування театрального мистецтва на іноземний кін є питанням особистої ініціативи. З’ясувати, яка справжня прич...
18/11/2009, День №209
Театр нової епохи
Плзенський театральний фестиваль цього року не лише продемонстрував кращі чеські вистави минулого сезону, а й спробував осмислити художню значущість театру минулого двадцятиріччя. Саме 20 років тому Чехія, Польща, Угорщина, Словаччина уклали Вишеградську угоду, яка мала слугувати гідному приєднанню до Європейського Союзу цих постсоціалістичних кра...
23/10/2009, День №191
Нескінченність Боровського
З розриву між переживанням події і пригадуванням її неминуче відбувається виверження культурної та художньої креативності. Так співтворчість із геніальним сценографом Давидом Боровським і осмислення його значущості для дня сьогоднішнього народило фестивальний вимір простору Майстра. Нині модне легковажне ставлення до минулого. Його модератори не шк...
25/09/2009, ”День” №171
Колиска слов’янства, або Як поживає нове місто старого князя Ярослава
Заповітний вислів “Киев – мать городов русских”, навіть поруч з “Одеса – мама, Ростов – папа”, вивищується над банальною граматикою. А от формула “Київ – світова колиска слов’янства” одразу міняє історичний, культурний, інтелектуальний масштаб столиці України. Слов’янську культ...
19/09/2009, Голос України № 176
Свято Незалежності в пошуку стилю
Триденне святкування такого, здавалося б, природного стану країни і людини, як незалежність, цього року водночас з різнобарв’ям виявів, здається мало пронизливу ноту його осмислення. Масштабна виставка квітів на лаврських пагорбах демонструвала казковий світ у квітковому дизайні. Практично усі композиції мали дещо інтер’єрний характер....
12/09/2009, ”День” №162
Мудрість бути глупуватим
В очікуванні “Телетріумфу” маневруючи між рекламними паузами, хотілося побачити якомога більше програм, щоби по церемонії зрозуміти, що вважається нині досягненням. Страху пропустити перший показ, черговий випуск чи наступну серію, тим пак не побачити чогось від початку до кінця, на жаль, протягом усього минулого телероку не виникало. ...
10/09/2009, Телекритика
Iз журбою радість обнялась
Три книги – три полюси магнетизму українського драматичного театру Цілком можливо, що нинішній бум мемуарів пов’язаний із прихованим страхом вимирання духовного та планетарного, ба більше – це спроба відновити дихання в коротких передишках між нокаутами від культурної амнезії. Три дуже різні книги, що побачили нещодавно світ, ...
02/09/2009, ”День” №154
Почувствовать себя аристократом
Художественный руководитель Мастерской театрального искусства “Сузір’я” Алексей Кужельный размышляет о том, почему люди оказываются в тупике и как найти из него выход. Мастерская театрального искусства “Сузір’я” первой в столице открыла сезон. Единственный в стране ангажементный, то есть работающий исключительно...
01/09/2009, Столичные новости №32
У пошуках молодості...
Якимсь хльостким поцілунком безапеляційної чарівності починає Сергій Безруков яскраве, пристрасне й незабутнє побачення з глядачем. Він упевнений в успіху, він смакує його з перших митей, не кваплячи час прощання, виховує солодкий біль його приходу. Не має значення, на чию честь оплески київської театральної публіки були яскравішими – Безрук...
11/06/2009, ”День” № 97
Романс із варіаціями в театрі ”Сузір’я”
Ім’я Олександра Олеся знають сьогодні хіба що фахівці. А в першій половині минулого сторіччя це був, як тепер кажуть, топовий автор, запитаний читачами й театральними глядачами. До його творчості звертався Лесь Курбас у своїх театральних експериментах. Більшість знає, не знаючи імені Олес...
29/05/2009, ”День” №89 Світлана Агрест-Короткова
Треба розкошувати
Насамперед хотілося б зазначити, що ознаки початку нового століття виявилися в усіх галузях життя. Колись дикторів на телебаченні замінили журналісти, зараз журналiстiв змінили вчені – психологи та соціологи починають вести програми. І це породжує думку про те, що iнформацiєю сьогодні дуже просто володіти, а мотивація вчинків, розумiния логік...
28/05/2009, ”Известия в Украине”
Фрацузькi ознаки весни
Перед визволенням Парижа вiд фашистiв парижанки викупили всi яскравi й недорогi тканини та зустрiчали переможцiв у весняно-радiсних сукнях. Ще не оплаканi були жертви, але висока нота торжества свободи найкраще освячувала цю мить! У кожній надії є ментальна домінанта. У китайців – довголіття. У німців – точність, в американців – ...
11/04/2009, ”Голос України” №66
Місто наше без кінця-краю
Рідкісне, проте завжди радісно очікуване відчуття охоплює на виставці творів Анатолія Криволапа “Структури” Це відчуття причетності до таємниці вічного... Вічного у цьому світі, вічного у кожному з нас, вічного у цьому таємничому й обраному місті. Стародавні прозріння, давні пророцтва й сучасні, що якось особливо наголошують роль Києв...
10/04/2009, ”День” №62
Нова історія старого коня
Міністр культури соціалістичної Румунії пані Елена Чаушеску вважала за цілком достатню для театральної братії середню освіту. В чомусь вона мала рацію, бо для геніальних артистів і таке буває зайвим. Якщо до цього додати спільні для міністра та її чоловіка – Президента – чи то ревнощі, чи то зверхність до культурної столиці Румунії &nda...
08/04/2009, ”День” №60